365 New Days, 365 New Chances!

by






Yağmurlu bir İzmir gününden sesleniyorum... herkese merhaba!
Haziranın 27'sindeyiz ve hala yağmur var! Çoğu kişinin tatil planları yaptığı şu günlerde hem akademik çalışmalar hem de sürekli şekil değiştiren hava yüzünden şimdilik tatil yok bana. Neyse gelelim kombine.Zara'nın mesaj ileten tişörtleri bu yaz favorim!" 365 New Days, 365 New Chances!" ban da bu yazıya da ilham verdi.Ayrıca Hiç bir zaman modası geçmeyen ama son zamanlarda tekrar yükselişe geçen bohem stili bol bol püsküllerle çıkıyor karşımıza . Benim de çok Sevdiğim bu stilde, hem botumu hem de çantamı püsküllü Seçtim. Stilistler bu tarzda kilit rengin kahverengi olduğunu söylüyorlar haklılar da.. ben de püsküllerde kahverengiyi çok sevdim umarım si de sevmişsinizdir. Kucak dolusu sevgiler ...
















Jean / kot : Zara  New 
 Top /  Tişört :Zara New 
Bag / Çanta :  Stradivarius New  
Necklace / Kolye: Stradivarius New
Watch / Saat : Tommy Hilfiger 
Bracellet / Bileklik: Forever New  
 Sunnies / Gözlük :Mango
Boots / Bot : Hotiç